2011 och 14 dagar kvar

GOTT NYTT ÅR MINA KÄRA

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, fick en unge i magen och en ring på fingret

Har du några nyårslöften?
Kanske ta vara på allt fint jag har. Inte ta något eller någon för given. Fokusera på alla posetiva ting omkring mig istället för dom negativa.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, två stycken. Emelie och Malin. Ja min syter Emelie är också min vän.

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Vilka länder besökte du?
Inget jag har spenderat hela året i övre delen av landet.

Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Lugn och ro, har aldrig varit så lätt stressad som jag varit detta år. Skyller det lite på bebisen i magen, eftersom oron alltid handlar om honom/henne. Förmodar dock att oron kommer fördubblas när hon/han bestämmer sig för att titta ut.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
6/6 dagen då David firade till mig. 4/8 då min systerson kom till världen.

Vad var din största framgång 2011?
Framgång vet jag väl inte riktigt men jag har funnit mig själv lite ytterligare. Vet vad jag vill och vad jag inte vill. Känner mig säker i mig själv.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ne, inget allvarligt men in och ut på vårdcentralen rätt mycket detta år. Mer än någonsin förr.

Bästa köpet?
Får nog bli våran säng, den tycker jag mycket om.

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och babysaker skulle jag tro.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När stickan visade plus och när David frågade om jag ville spendera resten av mitt liv med honom.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Ingen speciell tror jag, klarar mig så bra utan musik faktiskt.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och, har nog grinat mer det här året än jag gjort de tio senaste åren tillsammans. Samtidigt som jag varit lyckligare än någonsin.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, la av så fort jag fick veta att jag var gravid även fast jag vet att man ska fortsätta precis som förr. Men jag klarade inte av det. Blev på tok för nojig.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig över alla möjliga ting

Hur tillbringade du julen?
Kl 12 var det gofika hos pappa med stora tjocka släkten. Resten av dagen spenderades med både mamma och pappa. Sen senare på kvällen for jag till Davids familj. En underbar jul.

Favoritprogram på TV
The biggest loser

Blev du kär i år?
Nej, är fortfarande kär i samma pojk.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Var på Adelies skolavslutning, gick på tivolit i stan. Sedan fika hemma hos mig med familjen!

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Lite ovårdad, slapp och bekväm. Ännu en gång skyller på graviditet.

Den bästa nya personen du träffade?
Några arbets kollegor, däribland Malin och Sofia.

Vad fick dig att må bra?
David, min familj och mina underbara vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0