23små

Dagens uppdrag är att gå till strömpilen för att inhandla dom sista klapparna! Annars ska jag luncha med Emil som anländer från sthlm idag.

Mer då??? har äntligen börjat känna av sammandragningar, fast det är inte så jätte skönt. Väcker mig om nätterna men kroppen förbereder sig inför förlossning och det känns mycket bra! Jag vill att min lilla bebis ska titta ut snart, samtidigt som jag vill att den ska gå hela 40veckor. Kan inte bestämma mig.

Igår så hade Adelie julavslutning, hon var en katt som kröp runt på golvet. Gick även på stan med henne och åt sedan lunch med henne, Emelie, Levi, Mamma och Matilda. Det var nog sista gången jag fick träffa Emelie och Levi på fyra veckor, imorgon åker dom till nyköping sedan bär det av mot thailand. Jag kommer sakna dom, även Oskar såklart! Hoppas iallafall att min bebis är född när dom kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0