God Jul

Idag är det julafton så dagen ska inte spenderas framför datorn men passar på att önska mina vänner och familj en god jul innan älskling kliver upp.

Inatt efter klockan 00.00 öppnade jag och David varandras klappar, jag fick ett par högklackade skor som jag önskat mig. Ser så sjukt mycket fram emot att traska runt med dom efter att lillen tittat ut! Sedan hade han fixat ihop ett fotoalbum från förra året då vi var i thailand, han är fin!

Dagen ska spenderas i växtholm klockan 11.30 ska farbror Sören komma och hämta mig. Nu ska jag göra mig julig och fin.

GOD JUL

Kommentarer
Postat av: Linda och Nils

God jul bästa Ida!

2011-12-24 @ 12:22:53
URL: http://ljnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0