50days

Lever i kaos, tycker inte om oreda. Nu lever jag i en röra. Vi håller nämligen på flytta imorgon ska vi vara helt klara är planen. Så jag längtar tills dess jätte jätte mycket. Det är så drygt nu hur jag än försöker packa ner grejer och städa undan ser det lika förjävligt ut hela tiden. Det är tur jag har David i allafall han bär och kör över saker och är duktig, medans jag blir helt slut efter att ha gått igenom ett skåp. Idag eller imorgon ska David mfl komma och köra över alla tunga saker med släp. Så imorgon kommer mamma hit. Då ska jag och hon städa, vilken trevlig dag vu ska ha. Mammor är bra att ha, min är bäst. Så håll ut kommer ju ha någon ting att ta kort på sedan när jag flyttar så blir det lite trevligare för er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0