66dagar

Jag är numera sjukskriven och med all ledig tid tänkte jag börja blogga men eftersom jag redan har en blogg så börjar jag med att skriva ett inlägg. Igår och idag har jag lyssnat på lillens/lillans hjärta, det slår så starkt och fint. Annars så ska jag försöka styra upp mina dagar nu så att inte väntan blir allt för lång. Är ju bara 10veckor kvar nu.

Kan ju förklara för mina vänner som jag aldrig har tid att se, jag är sjukskriven pågrund av mig rygg. Kan varken sitta eller ligga någon längre period, eftersom jag sitter i kassan fungerar det inte riktigt att jobba längre. Varför jag inte orkar ses så ofta är att jag sover så sjukt dåligt och blir totalt slut av att jobba, men förhoppningsvis ska jag ha mer ork och tid att ses nu!

Kommentarer
Postat av: caci

åh va bra att du börjar blogga, tänkre på dig och undrar hur du och lillen har det :) kramar

2011-11-10 @ 06:46:57
URL: http://caci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0