Fika med vän

Idag har vi varit på stan med Maja, med vi räknar jag in lillan. Köpte inget till mig själv men en sommarmössa till Elsy. Maja bjöd mig på fika på café station, tack och bock. En väldigt trevlig och skön början på dan. Dock blev vi lite missnöjda över att det börjat regna när vi lämnade fiket.

Min syster ska bjuda mig på middag ikväll så snart ska jag bege mig dit, pappa kommer också befinna sig där. Ska bli roligt, var länge sedan kusinerna träffade varandra nu. Kanske att Elsy snart ska börja tycka att Levi är lika intressant som Levi finner henne, vem vet.

Dagens + till Maja och Emelie som bjuder på fika/käk
Dagens - till David som kommer hem på tisdag och inte på måndag.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0