Linda, gardin och fotboll.

Idag har jag och Elsy hälsat på hemma hos Larsson i hennes supertrevliga lägenhet. Det var roligt att träffa Linda och prata ett tag, nästa gång vi ses kanske hon också har en liten bebis. Underbart!

Mamma har varit en klippa idag hon har bjudit mig på middag och hjälpt mig att sy gardiner. Fast egentligen har hon väl gjort så gott som allt. Nu nattar hon Adelie, sedan ska hon få leka och mysa lite med Elsy innan vi börjar traska hemåt. Själv ser jag fotboll Chelsea-Barcelona.

Trevlig kväll.

 


Kommentarer
Postat av: caci

tack! :) mysigt o fixa o sy till lägenheten, ska bli spännande o koma o häls apå igen , sist var ni ju bara nyinflyttade :) puss

2012-04-19 @ 10:34:30
URL: http://caci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0