Morgon

Nu gör Elsy morgon och jag får gilla läget. Jag har varit så otroligt bortskämd senaste månaden, lillan har ju sovit 9-10timmar i streck varje natt. Nu denna vecka har hon vaknat kring fem varje natt för lite käk. Så jag är lite tröttare än vanligt, fattar inte hur jag klarade av att vara pigg när hon skulle ha mat 3ggr per natt. Måste va att man vänjer sig fort.

David åker till övik idag för att spendera lite tid med sin far, jag valde att stanna hemma. Ens för att pappa skulle bjuda på middag någon dag och ens för att jag inte gillar att stressa. Att åka till övik så man kommer dit ikväll och sedan åka hem igen tidigt imorgon. Nej då åker jag hellre dit en hel helg. Idag hade jag tänkt gå en promenad och spendera lite tid på balkongen. Om vädret håller i sig vill säga.

Annars då? Jag mår bra, min kropp är så gott som återställd förutom att dom få muskler jag brukar ha är puts väck. Ibland kan jag känna mig ensam i min lilla bebis bubbla, det är inte lika självklart att man blir tillfrågad om saker längre. Det kan jag tycka är tråkigt, men fullt förstårligt. Hur fantastiskt det än är att spendera varje dag med min guldklimp så saknar jag mina vänner. Nej, nu ska jag stiga upp med den sötaste och bästa tjejen i världen! Trevlig dag.


Kommentarer
Postat av: caci

i sommar kommer ja va ledig på dagarna och vill umgås massor med dig och din lilla tjej! känner mig lite likadan fast instängd i pluggarbubblan. kram!

2012-04-07 @ 11:39:47
URL: http://caci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0