Morrn

Godmorgon världen från mig och lillan. Vi har nyvakna, jag tänkte sova vidare men det går dåligt efter som Elsy både sprattlar och skrattar i vaggan bredvid. Blev i alla fall sjukt lättad när jag vaknade och mådde bra, mådde nämligen så sjukt illa igår kväll. David hämtade spyhink och allt, men nu mår jag bra. Åt troligen för mycket godis lördagen till ära.

Idag är det baddag för Elsy, själv hade jag tänk mig ut och springa. David ska ha match sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda. Vi ska försöka ge Elsy ersättning igen, så håll tummarna för att det ska gå bättre än sist är ni snälla. Nej, nu är det bäst att jag tar mitt barn och går upp, Tjing.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejaheja du och din träning!

blir så peppad av dig!

2012-04-23 @ 09:38:49
URL: http://ewalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0