Oo ot tilia

Vilken tuff liten tjej vi har, hon skrek lite lätt i ca fyra sekunder efter sprutorna. Annars har hon varit lika lugn som vanligt. Hon väger numera hela 6kg, 6012g för att vara exakt. Hela 61cm lång är hon också.

Ottilia kom förbi en snabbis idag, det var väldigt roligt. Hon har den härligaste personligheten jag vet. Hade så sjukt roligt tillsammans med henne under gymnasiet, underbara människa! Nu har hon sökt till en folkhögskola i Storuman, kommer passa henne så fruktansvärt bra. Dock hade jag helst sett att hon bodde vägg i vägg med mig, för henne är det svårt att bli less och sur på.

Nu tänkte jag se lite tv innan jag gör en tidig kväll. Tjing


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hon är så stor nu! :)

2012-04-12 @ 19:17:23
URL: http://apae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0