Vi matchar

Idag har vi båda klätt oss i rosa eller snarare jag har klätt oss båda i rosa.

Äntligen är det sol och fint ute igen, vi har precis kommit hem efter en lång och härlig promenad. Klockan är snart två och nu väntar vi på att mamma och Adelie ska komma förbi. Mysa lite med dom såhär innan helgen drar igång. Tror att jag och David hade bestämt dejt ikväll, i vilket fall som helst blir den en lugn kväll:)

Imorse hade jag fest, fick äta en ostskiva (fast jag tog två) eftersom vi vill börja lite smått med ersättning. Elsy tros ju vara allergisk mot mjölk därför måste vi få recept på ersättning för henne och för att få det måste man kunna "bevisa" allergin. Därför får jag numera äta en ost skiva varje morgon, vi hoppas såklart att hon inte visar några symtom. Men lycklig är jag för ost är bland det bästa jag vet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg du är!

2012-04-13 @ 23:28:39
URL: http://ewalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0