Alla hjärtans dag

Godmorgon!
Jag ska snart gå iväg med Elsy mot ålidhemsvårdcentral. Jag tror att vi har fått umeås allra bästa distriktssköterska till Elsy, jag ringer ju rätt ofta och hon lyssnar alltid och man behöver aldrig känna sig dum. Igår ringde hon till och med på morgonen för att höra hur det var med Elsy och hennes utslag. Det har ju varken blivit bättre eller sämre, men jag ville ändå att hon skulle ta en titt på det. Så hon fixade så både hon och en barnläkare ska titta på henne idag så att jag kan känna mig lugn. Alla plus i världen till henne.

Vi ska även ta kort till tidningen idag och jag ska försöka hinna möta upp Caroline en snabbis. Men efter det då ska jag bara mysa med David och Elsy. Hoppas alla ni får en underbar dag och att ni tänker lite extra på era nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0