Lycklig

Dom som såg mig igår fick sig säkert ett gott skratt men det bjuder jag på. Efter att jag lämnat bilen hos mamma för att gå hem, ville jag springa/jogga och det gjorde jag. Med täckbyckor ochh täckjacka, stor halsduk och handväska. Kände mig som en idiot, men som en lycklig sådan. Kan inte riktigt beskriva hur det känns att "få tillbaka" sin kropp. Visst kunde man vara ute och gå när man var gravid och springa med för den delen. Men man var alltid lite orolig, fick se sig för ordentligt, passa så man inte skulle falla. Man skulle hela tiden vara så förbannat försiktig. Äsch det går inte att beskriva, jag älskade att vara gravid men jag älskar ännu mer att ha min lilla bebis utan för magen och känna att jag är jag! 3kg kvar och nu är det inte så kallt ute så jag och Elsy ska snart ut på långpromenad.

Kommentarer
Postat av: Caroline

härligt! :)

2012-02-06 @ 16:29:54
URL: http://caci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0