Små barn



Det har verkligen varit full rulle här hemma idag, David har haft en massa vänner här som hälsat på. Elsy är som vanligt populärast i våran familj och har idag gått från famn till famn. Nu under kvällen har Adam, Jonna, Dejen och Anna varit här, pojkarna trollade med kort och kvällen avslutades med alfapet. Jag och David förlorade BIGTIME.

Anna blev moster ikväll också, och jag blev helt till mig när jag fick se bilden på hennes systers barn. För det får mig att tänka på min förlossning och min lilla tös, känns helt overkligt att hon funnits hos oss i fem veckor samtidigt som jag inte kan tänka mig att hon inte funnits längre än så. Jag är så sjukt lyckliga för våran lilla tjej, hon gör min dag varje dag. Sedan är Jonna höggravid och jag blir så lycklig när jag tänker på att hon och Adam snart ska få samma gåva som vi fått. Jag hoppas deras bebis vill titta ut snart! Det är den mäktigaste känslan någonsin att få se sitt barn, vara med sitt barn och älska det gränslöst.

Nu ska jag hämta upp lite tvätt, godnatt vänner.
Trackback
RSS 2.0