Soliga söndag

Idag gick jag upp sent, med all rätt. Elsy höll mig vaken till 06.00 ungefär, stackarn bara skrek och skrek. Hade förmodligen ont någonstans. Märkte dock att det finnt en fördel att vara vaken hela natten, det är att man inte behöver lyfta ett finger under dagen. Finaste David har skämt bort mig idag. Så istället för att dona i hemmet, har jag varit ute på en lång promenad i det härliga vädret.

Mötte upp med en arbetskamrat från frukten också och fick en liten gåva i from av ett presentkort på BabyProffsen för 700kr, så nu ska jag dit och se vad min lilla tjej ska få för roligt. Först ska bara bilen fixas... Tusen tack till mina arbetsakamrater!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0