tattoooo


Mormor och Elsy på BB.

Åh, sitter och tittar ut svalor och funderar hur jag ska föreviga min lilla tös på kroppen. Var ju flera år sedan jag tatuerade mig nu och Linda Pontes kom med den briljanta idén att vi ska tatuera in varsin svala. Vi som hållit ihop 16år, det gör jag gärna. Alla får välja sin egna svala så ingen kommer ha likadan som den andra. Tror dock inte att alla tjejer kommer göra en, men jag, Caci och Pontes är på iaf.

Sedan funderar jag på hur jag ska föreviga lill Elsy på kroppen om det blir namn, personnummer eller hand/fot. Måste ju tänka på att det kan bli fler barn och då vill jag ju gärna ha dem också, lutar just nu mot personnummer. Undra vad min karln ska tycka om att jag ska göra två tatueringar till, tur han älskar mig vilket som!

Jag får fundera vidare men nu fick jag lust att göra dom på stuts, så som jag alltid vill när jag får en idé i skallen. Idag ska vi iallafall ta kort till tidningarna VK och VF. Pappa ska komma förbi och försöka hjälpa mig med däcket till blilen, skulle verkligen vilja fixa det idag så jag kan åka till min moster ikväll på syjunta.

Kommentarer
Postat av: Caroline

åh, va kul att du är på. jag tycker det är en världsbra ide! och så himla fint att tatuera in nått för elsy! kram

2012-02-02 @ 14:11:00
URL: http://caci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0