Utmaning.



Det står jag inför, har precis kommit in efter en promenad fram och tillbaka från BVC. Var där för att jag ville att några kunniga skulle kika på Elys ansikte. Dom tyckte det såg väldigt jobbigt ut för henne, även barnläkaren kom för att titta på henne. Domen blev att jag måste sluta med mjölk produkter. Yes, dom tror att lillan reagerar på mjölk. Vi kör på test två veckor, blir det bättre får vi fortsätta ett tag till. Blir det värre ska jag höra av mig omgående. Två salvor har jag även köpt som ska smörjas in dagligen. Hoppas verkligen att det blir bättre snart.

Nu ska jag städa, förstår inte vad jag och David gör om dagarna tycker jag städar varje dag och ändå ser det förjävligt ut varje morgon. Ikväll kommer i alla fall Davids familj på besök och middag, mysigt. Undra vad vi ska hitta på att äta. Måste fara och handla imorgon!
Trackback
RSS 2.0