En bra dag



Idag har jag spenderat några timmar med finaste Linda Pontes. Du är underbar och det känns så bra att ha dig hemma igen! Vi pratade mest om allt och alla. Så som man ska.

Sedan nu under kvällen har Adam och Jonna varit förbi, vi spelade sällskapsspel. Mycket trevligt! Nu ska jag och David se lost sedan blir det sängen för imorgon måste jag vara pigg. Ska umgås med min kära lillasyster. Funderar på att med henne på bio, vi får se. Ingenting har hänt i lägenheten än så länge, väntar på pappa och borrmaskin.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack själv! det var supermysigt :) Vi måste gå en prommis snart :) Kul att läsa din blogg också! Kram

2012-01-05 @ 16:49:56
URL: http://www.Jonna90.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0