finaste

Igår fick jag träffa Emelie, Oskar och lilla Levi igen. Lilla Levi är inte liten längre utan stora Levi. Vi åt middag hos mamma sedan lite senare kom även pappa och Susanne. Mysigt mysigt. Jag ställde mig på vågen och 10kg har ramlat av mig sedan lillan tittat ut.

Vi har börjat landa här hemma och fått lite rutiner, eller rutinerna är att lyssna på Elsy. Vi gör allt efter hennes behag. Nu vill jag bara läka helt så att jag kan börja gå ut och gå promenader med lillan, just nu får jag svin ont om jag går längre än 40meter åt gången typ. Det är lite drygt, men samtidigt får man mycket tid att bara ligga i soffan och mysa med henne!

Nu sover hon i vaggan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0