Fredag



Igår var det en väldigt bra dag. Jag vaknade av att min kära syster och hennes lilla familj kom på besök, det var mysigt. Min pappa kom också förbi och hjälpte mig och David med lite möbler. Nu är det barnsäkert i lägenheten! Även Julia tittade förbi en snabbis för att säga hej till oss och Elsy.

Klockan sju var vi bjudna till Linda på kalasfika och världens finaste vänner gav Elsy en hel korg med barnsaker. TACK TACK TACK! Sedan for David och jag förbi Ica och köpte chips, kvällen avslutades i soffan till Johnny English.

Idag ska Eleonor komma förbi en stund på dagen, sedan kommer Davids vän Dejen. Plus att jag hade tänkt försöka bada lillan igen. hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0