fredagsmys


Titta våran lilla tjej, hon har fått massvis med finnar. Eller mjölkplitor som det kallas. Hela ansiktet, blir ännu värre när hon blir varm. Som tur är så bryr hon sig inte alls, mest jag och David som tycker det ser så hemskt ut. Men hon är fortfarande världens finaste.


Just nu ligger hon såhär och sover, vi har varit ute och gått och hon ligger i hårdliften och sussar sött.


Här är jag, trallala. Titta på min hand, den har fått på sig förlovningsringen igen. Nu väntar jag på David ska komma hem med paprika och godis så jag kan börja med maten. Sedan blir det familjemys.

Kommentarer
Postat av: joli

vacker du är ida! kanske sjukdomsboken kom till användning? :)

2012-01-28 @ 03:48:13
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: Caroline

fina du! vet du vad, jag kommer hem fredag den 10feb, om två veckor! är hemma över helgen, då vill jag komma förbi och träffa din lilla tjej! kram :)

2012-01-28 @ 08:11:44
URL: http://caci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0