Härliga måndag

Godmorgon världen. Idag är jag glad och så otroligt taggad på livet och på att komma tillbaka till samma form som jag hade innan jag blev gravid med Elsy. Var ute på en riktigt lång promenad igår och det gick super bra, inte ont för fem öre. Så nu ska vi ut och gå igen, jag har till och med slängt på mig mina träningskläder. Ska ställa mig på vågen senare idag också ska bli spännande, senast jag vägde mig var två veckor sedan och då hade det trillat av mig otroliga 10kg på en vecka. Tror inte riktigt det går i samma fart nu. Plus att jag inte ska stirra mig blind på siffror, huvudsaken är att man är nöjd själv.

Längtar extra mycket efter att köpa gymkort och börja gymma igen. Men har sagt att jag ska vänta 8veckor så att jag är säker på att jag är ordentligt hel.

PUSS OCH HEJ!

Kommentarer
Postat av: joli

härligt ida! det där kommer nog gå jättebra ska du se :)

2012-01-30 @ 19:40:12
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0