Mot teg


Eleonor och Elsy.

Såhär tidigt har Elsy och jag nog aldrig stigit upp, iofs så sover fortfarande Elsy men hon är påklädd och klar för dagen. Jag ska nämligen till tandläkaren, jag hatar vara hos tandläkaren. Kommer nämligen alltid hem med dåligt samvete. Är även nervös eftersom det bara är jag och Elsy som ska åka i bilen, alla gånger vi har åkt bil har jag suttit bak med Elsy och sett att hon mår bra. Inte idag. Annars kräktes hon idag också, fjärde gången i hennes liv. Bara sprutade mjölk, tror hon fick ut allt jag fick i henne i morse. Så nu börjar hon förmodligen skrika efter mat när jag sitter i tandläkarstolen. Tog tempen på henne i morse också för hon kändes så varm, det var tack och lov falskt alarm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0