Tisdag

Vet ni vad som är lyxigt? det är att sitta med världens finaste barn i famnen, ett barn som kollar in dig samtidigt som du kollar in henne. Hon är bäst min dotter, till och med när hon grinar och håller mig vaken om natten. Helt klart bäst.


Ibland tittar hon på sin far också.

Vi har iallafall hunnit med en sväng på stan idag och en promenad, träffade Jenny en snabbis! Sedan har även mamma varit förbi en sväng för att hälsa på mig och Elsy. Nu vankas det snart lunch/middag. Senare blir det att titta på topmodel sverige. 12kg har jag gått ner så 4kg kvar till start vikten.





Kommentarer
Postat av: Caroline

nawie sötaste!

2012-01-31 @ 21:11:25
URL: http://caci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0