Mitt hjärta skriker efter dig.

Jag och Sanna har gått på stan idag, hela dagen typ. Bara vi och ingen Elsy. Hon spenderar dagen med sin pappa och det går tydligen jätte bra, för dom. Det går lite sämre för mig och mitt hjärta. Fast bortsätt från det har det varit rätt skönt att vara helt ansvarslös i några timmar.
 
Haha, åh David kom precis hem för att hämta mjölk och gröt. UTAN ELSY. Jag som trodde att jag skulle ha lilltjoppan nu på kvällen men icket, inte fick jag se henne heller för farbror Yohan mfl. sitter barnvakt. Nu svider det lite i hjärtat. Förstår att folk tycker jag är mäkta löjlig nu, men kom ihåg att jag faktiskt har umgåtts med min tjej varenda dag i hennes liv. Men det är bäst jag vänjer mig, för snart börjar jag jobba.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0