Bajs och kiss som i kyss

Ber redan nu i förväg om ursäkt för den stjärtiga bilden, men det är ju så mycket roligare med en blogg med bilder än en utan.

Detta har jag hunnit med idag, fått besök av pappa. Besökt Oskar och Levi, gått en promenad. Och såklart slängt i mig lite mat där mitt i allt.

Elsy har idag gullat med sin far, fått besök av sin morfar. Blivit less på sin mor, hälsat på sin kusin. Blivit skrämd av en katt och sovit i vagn. Även hon har ätit titt som tätt.

Nu har jag slängt på mig träningsläger, så fort David kommer hem beger jag mig mot gymet. Tänkte köra i genom hela kroppen lite lätt, får se hur lång tid det tar. Julia kommer förbi med sin mördarhund ikväll, vi ska se topmodel. Hunden får stanna i hallen. Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0