Det där med hus

Idag har jag städat hela lägenheten, borrat och fixat, träffat Hanna, promenerat och läst en bok. Ännu en gång måste jag få skriva hur lycklig jag känner mig. Vill tacka min fina familj och mina underbara vänner för det är ni som gör mig sån, tack.

Annars då, jag drömmer om hus. Inte så att vi har tänkt skaffa ännu på ett tag, men lägga upp en plan och börja spara pengar. Min dröm är att bo ute på landet, inte allt för långt från stan. Hitta ett gammalt hus och sätta min (och Davids) prägel på. Med stor tomt som Elsy med syskon kan leka på. Det längtar jag till! Om 6-7 år är vi där då? Hoppas.

Men så länge bor vi här, är så otroligt nöjd med denna lägenhet. Trivs superbra och det gör David med, det känns himla bra. Så jag börjar med att sätta min prägel här, i lägenheten. Imorgon ska jag och Hanna på returmarknad, hoppas vi kan fynda något roligt!


Kommentarer
Postat av: carro

åh va mys! om ett och ett halvt år hoppas jag också kunna åka runt och köpa grejer till min umeålägenhet med er. puss!

2012-03-18 @ 19:09:38
URL: http://caci.blogg.se/
Postat av: carro

jag slutar 1 juni :) hoppas på att få va hemma hela sommarn i umeå, beror på jobb o så!

2012-03-18 @ 19:11:03
URL: http://caci.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hus om 6-7 år låter bra, vi är också redo för hus typ då! :) Har du ställt Elsy på kö hos språkförskolan och minervaskolan? Även om ni inte vill att hon ska gå där är det bra att ha möjligheten att kunna välja bland flera olika föskolor och skolor. Kram din syster!

2012-03-19 @ 12:53:31
URL: http://apae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0