GODKÄND


Här är första bilden jag tog av Elsy, lite mer än en timme gammal. När jag ser den är bilden bubblar det upp så sjukt mycket känslor så jag blir lite tårögd varje gång. Det var först när David tog henne som jag fick mig en ordentlig titt på henne, jag tyckte hon var så perfekt och kunde inte fatta att hon var vår.

Var på efterkontroll igår, där en barnmorska läste min förlossningsjournal. Kändes absurt att hon satt och läste den som man läser tidningen på morgonen, allt låter så simpelt och enkelt. Vilket inte alls var fallet, jag kämpade ju mer än jag någonsin kämpat, var mer slut än jag någonsin varit när Elsy väl var ute.

Men nu när jag tänker tillbaka på förlossningen så känns det mest posetivt, jag fick inga men och kommer med glädje trycka ut en unge till i framtiden.

PS. fick godkänt av barnmoskan, jag är hel och återställd.

Kommentarer
Postat av: carro

åh va härligt :) blir så himla glad för din skull, det är så himla fantastiskt att du är mamma, till världens sötaste lilla tjej. helt sjukt! :D xx

2012-03-23 @ 16:22:46
URL: http://caci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0