ilska i mössa


Köpte en skitful mössa till Elsy idag trodde jag, tills lilltösen fick prova den. Nu tycker jag att den är fin, mest troligt för att en skönhet klär i allt.

Har hunnit med en hel del idag, bland annat mött upp mamma och pappa på stan, tvättat och firat faster Maria 22år. Elsy har dock inte varit på sitt finaste humör, utan varit lite små grinig. Senaste timmen har hon skrikit för full hals men nu är hon nöjd för nu äter hon. Personligen är jag super trött, så när Elsy ätit färdigt blir det raka vägen i säng. Hoppas Elsy vill sova länge imorgon, för det vill jag.


Kommentarer
Postat av: joli

barbapappa-mössan då? :D eller är den för liten/stor?

2012-03-07 @ 09:09:07
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0