Inget mys här inte

En lugn och fin dag. Känner mig fortfarande väldigt trött och slut, så ikväll står ingenting på schemat. Obehagligt är också att jag väldigt ofta får yrsel när jag ställer mig upp osv. Men har rätt lågt blodtryck så det beror nog på det.

Elsy är i alla fall pigg, hon ligger mest hela tiden i babygymmet och flaxar med både armar och ben. Hon fortsätter att vara en självständig tös, tycker mest om att ligga själv och gillar inte alls när mamma och pappa kommer för nära för att kramas och pussas. Tur för mig som får amma henne, för dom få gånger hon är mysig är efter matning.

 


Kommentarer
Postat av: joli

åh så söt hon är ida! vad kul att vi får komma :D

2012-03-30 @ 10:56:53
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0