Kusiner


Idag har kusin Levi med pappa Oskar varit på besök. Titta så otroligt fina dom är när dom tittar in varandra. Det är en grej som jag tycker är super kul, att jag och Emelie fick barn så nära varandra. När jag var gravid kunde jag fråga henne en massa, samma sak nu. Men fram för allt är det roligt för kusinerna, tänk allt bus dom ska hitta på.


Levi har även lånat ut sitt babygym till Elsy, tack och bock. Där ligger hon och är hel nöjd, väldigt skönt att få lägga ner henne där när hon är vaken hela dagen. Jag brukar nämligen få lite dåligt samvete om jag inte hela tiden pysslar med Elsy när hon är vaken. Hur roligt det än är så orkar man inte hålla på i flera timmar. Så den kommer nog användas flitigt ett tag, men snart är hon för stor.

Jag har bakat muffins idag, dom blev goda. Tjingeling.


Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag vill ha muffins.

2012-03-14 @ 10:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0