Skrik och musik



Igår var Elsy klistrad vid mitt bröst nästan hela dagen. Emelie var en av få som hann hålla i henne en stund. Ja, igår var hon precis som hon brukar vara på nätterna, ville mysa och snutta på bröst hela dagen annars bara skrik och missnöje. Men inget mig emot, hellre att hon är så på dagen än på natten. Istället sov hon mellan 00.00-7.00 och somnade snabbt om efter lite mat. Så just nu känner jag mig riktigt utvilad.

Har inga planer alls för dagen, känns väldigt skönt men så härligt väder som det är blir det nog en lång promenad skulle jag tro. På tal om det, jag borde skaffa mig någon typ av mp3. Kanske inte finns längre, använder man något annat? Mobil kanske?  Men om man vill lämna den hemma och bara koppla av. Ska kolla upp det där.

Ha en härlig helg nu!

Kommentarer
Postat av: caci

en liten iPod shuffle skulle passa ;) dom är himla smidiga och rätt så billiga :)

2012-03-04 @ 09:44:57
URL: http://caci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0