Sova alla tre

Befinner mig i övik för tillfället, hemma hos Davids pappa. Vi tog bilen hit vid sju, har ätit gott och tittat på norsk film. Väldigt trevligt har det varit, men sent blev det också. Blir nog extra jobbigt att vakna för att mata älsklingen imorgon.

Imorgon väntar en hel fylld dag, här i övik tänkte vi hinna gå en promenad. Senare blir det att åka bil till växtholm, där det vankas fester. Först födelsedags middag för min syster och mina bonus syskon som alla fyllt år. Efter maten ska vi gå till familjen Holmström där det är Märtha som fyller år!

Elsy ligger och snarkar bredvid mig, hon ska få sova mellan hennes föräldrar för första gången i sitt liv. (en hel natt) Har inte den bredaste sängen hemma, så där sover hon i vagga. Nej, nu måste jag verkligen sova. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0