Tålamod..

Jag har inget som helst tålamod. Sitter med min iphone och blir galen, har tydligen installerat ett live konto som inte existerar, konstigt tycker jag. Jag änvänder det ju ibland, nu är det borta. Lixom, hur installerar jag ett nytt? Hjälp tack.

Idag tog jag och Elsy bilen till tomtebo till Malin och Liam. Vi gick en promenad till Maxi i den kraftiga stormen, ett tag trodde vi att barnvagnarna skulle blåsa sönder. Sedan bytte vi bebis och kelade och var löjligt töntiga så som man blir när man är med barn. Liam blev sex månader idag, stora killen.

Jag känner mig så fruktansvärt bortskämd, inte nog med att jag har världens bästa pojkvän, tillsammans fick vi världens finaste tjej. Nu under dom första två månaderna har hon varit en ängel och vädret har varit fantastiskt, den bästa vintern någonsin. Och jag får gå hemma, mysa hela dagarna, gå ut och gå i det fina vädret. Vara oförskämt lycklig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0