Underbara fredag.

Tio timmar i streck har Elsy sovit i natt, efter nio timmar höll jag på dö för brösten skrek efter henne.

Har i alla fall haft en jätte bra dag hittils. Började med att man fick frukost på sängen av David som är ledig, sedan gick vi på stan tillsammans och tittade efter kläder. David köpte en jätte snygg tröja och ett par byxor, jag köpte ingenting. Istället bjöd jag min karl på lunch, var så himla roligt att gå på stan och få rå om David lite. Man har ju inte riktigt samma tid för varandra som innan Elsy. Elsy var ju så klart självklart med, men hon har sovit sött i vagnen, nu ligger hon i hårdliften och sover. Hoppas att hon vill vakna och äta snart så jag får rå om henne också. Senare idag ska jag iväg och träna medans David passar Elsy. Fantastisk start på helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0