Flaska, hem och bild

Lite update. Elsy tar flaska ibland, kraven är att det är vanlig ersättning med mjölk och att det är jag och inte pappa som ger. Hon blir mer bestämd för varje dag som går. Är lite klurigt det här med ersättningen, vi testar nu att ge henne ca 60ml per dag. Hon har blivit lite sämre i hyn igen, inte mycket men nog för att man ska börja undra. Jag håller verkligen tummarna för att det ska gå över, att hyn blir fin i hyn, att hon tål mjölk.

Jag har spenderat stora delar av dagen utomhus med min lilla tjej idag, har varit så fruktansvärt härligt väder att jag aldrig ville gå in. Vi har även varit och hälsat på Malin och Liam, det är alltid lika trevligt. Malin har så fint hemma hos sig att jag alltid blir lite avundsjuk men även väldigt inspirerad att själv fixa här hemma, och det är bra. Tror bestämt att jag ska svänga förbi svenska hem imorgon och titta på lite möbler. Ska ändå till barnenshus och köpa en matstol till Elsy. Nu ska jag hoppa i säng.

En bild på lilla Elsy när utslagen höll på ge vika förra gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0