Fredag med pizza

Matstolen till Elsy var verkligen ett bra köp, nu kan vi sitta tillsammans vid matbordet. Ge Elsy en leksak så är hon hur nöjd som helst, hon vill verkligen vara med nu. Ligga ensam på golvet är något som absolut inte duger längre.

Idag lagade jag och David pizza ihop stackars Elsy låg på golvet och skrek. Det gör lite ont i mig när hon skriker men samtidigt kan vi inte hela tiden larva oss framför henne. För hon skriker bara för att hon vill ha uppmärksamhet, så fort vi böjer oss över henne eller gör något larvigt ljud börjar hon skratta och le. Tolka mig inte fel nu, vi låter henne inte ligga och skrika dagen lång men ibland behöver även vi ett liten paus.

Nu har jag i alla fall stängt in mig i sovrummet, David tar hand om Elsy och jag får lite egen tid. Tänkte spendera den med att läsa bok, Svärdet och spiran. Senare blir det myskväll här hemma. Trevlig kväll.


 


Kommentarer
Postat av: caci

så himla söt! :)

2012-05-19 @ 08:57:00
URL: http://caci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0