Fredag och helg

Hej, hoppas att vi slipper regn idag. Har planerat in en promenad med Sanna innan jag och lillan ska till BVC, så skulle vara skönt om det kunde vara uppehåll. Vad tror ni lillan väger? För en månad sedan vägde hon 6012g, jag gissar på 6530g.

Jag och David ska ha fin besök över natten, min syster Adelie ska komma och sova över. Roligt för henne och roligt för oss. Vi är bjudna till växtholm på mat sedan åker vi hem och ser Harry Potter, fredagsmys! Trevlig dag alla.

Elsy har hittat sina fötter, tydligen jätte kul.


Kommentarer
Postat av: jonna

Vad kul att hon hittat sina fötter! Jag tänkte på det idag, undra när Jamila gör det. jag tror hon väger 6400:-)

2012-05-11 @ 11:27:51
URL: http://www.jonna90.blogspot.com
Postat av: Pappa David

6340:)

2012-05-11 @ 12:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0