Sen lördag

Dagen har varit lång men väldigt bra. När jag vaknade ville jag bara dra täcket över huvudet och sova bort denna gråa snöiga dag. Men Hanna ringde och drog med mig på loppis, sedan färgade vi hennes hår. Mamma kom på spontan besök och David gjorde pizza till middag, lyxigt säger jag. Sedan kom Jonna, Adam, Jamila, Anna och Dejen förbi. Små flickorna fick äntligen träffas igen och kika in varandra. Dom är som natt och dag.

Nej, dagen har verkligen varit tipp topp och som pricken över i:et vann Chelsea Fa cupen.

Har för övrigt ett jätte sug på att börja träna ordentligt, hoppas jag kan komma ut och springa imorgon. Har blivit ett uppehåll sen David var i London, så ändring på det tack.


Kommentarer
Postat av: jonna

Vilken otroligt fin bild du fick!

2012-05-06 @ 02:20:20
URL: http://www.jonna90.blogspot.com
Postat av: Emelie

Jamila ser äldre ut än lilla Elsy.



Ha en bra söndag! :)

2012-05-06 @ 11:25:09
URL: http://apae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0