Skratt, kramar, tårar och skrik

Jag är slutkörd efter en lång härlig men påfrestande dag. Jag har sovit dåligt och Elsy är till och från helt otröstlig. Att hon grinar kan jag ta, men när hon gallskriker samtidigt som hon grinar och är totalt otröstlig så gör det ont i mammahjärtat. Men nu snuttar hon bröst och är riktigt nöjd, skönt.

Har i alla fall även varit ute i solskenet idag, Hanna och Linda plingade på dörren och vi gick surrandes till Ica maxi och tillbaka. Jag är så glad att dom är hemma igen, plus på det!

Imorgon är det föräldragruppsträff igen, det är även lillans fyra månadersdag. Tiden går fort och om två månader börjar jag jobba igen, har rätt blandade känslor inför det.

Bjuder på en bild från igår, Levi i Elsys hårdlift och med Elsys napp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0