Tiden...

För mig är tiden en väldigt viktig sak, jag avskyr att komma försent. Jag tycker man ska komma i tid, självklart kommer man sent ibland. Men då kan man åtminstone höra av sig. Vet inte hur många gånger jag och David har "bråkat" om detta. Han tycker nämligen det är onödigt att stå och vänta 20minuter på andra vilket jag så gärna gör. Men nu ber jag om ursäkt

För Jag lyckas för tusen alltid komma sent inte ringer jag och berättar att jag blir sen heller. Fy skäms på mig och en bättring på det tack!

Bjuder på två bilder på mig och världens bästa mamma, vi har sprungit blodomloppet.


Kommentarer
Postat av: caci

Duktig du är! hoppas du hinner komma imorgon :)

2012-05-30 @ 17:43:50
URL: http://caci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0